Mary Cohr skaistuma vēstniece – Miss Universe 2016 Iris Mittenaere!

Ar prieku paziņojam, ka 2017. gada Mary Cohr skaistuma vēstniece pasaulē ir Miss Universe 2016 Iris Mittenaere! 

“Es ļoti daudz ceļoju, un līdz ar to man ir būtiski labi un iedarbīgi skaistumkopšanas līdzekļi, tos tiešām vērtēju augstu. Kā Mary Cohr skaistuma vēstniecei, man ir tā iespēja uzzināt daudz vairāk par savu ādas tipu, tā kopšanu un Mary Cohr produktiem un procedūrām, kas ir visatbilstošākās man. Šī pieredze man ir daudz devusi un es ar prieku tajā dalīšos arī ar citiem!”- Iris Mittenaere.

Iris Mittenaere izceļ Mary Cohr kosmētikas produktu izcilību, kā arī novērtē mūsu skaistumkopšanas speciālistu profesionalitāti un, protams, procedūru kvalitāti un iedarbīgumu!

Kā saka skaistuma karaliene pati: “Skaistumkopšana, tas ir Mary Cohr!”

 

Leave a comment